یکی یکدونه من

چند تا دوسم داری؟؟؟ 

همیشه وقتی یکی ازم می‌پرسید چند تا دوسم داری یه عدد بزرگ 

می‌گفتم... 

ولی وقتی تو ازم پرسیدی چند تا دوسم داری گفتم: یکی!!! 

می‌دونی چرا؟ چون قوی‌ترین و بزرگ‌ترین عددیه که می‌شناسم... 

دقت کردی که قشنگ‌ترین و عزیزترین چیزای دنیا همیشه یکی 

هستن؟؟؟ 

ماه یکیه... خورشید یکیه... زمین یکیه... خدا یکیه... 

مادر یکیه... پدر یکیه... 

تو هم یکی هستی...

 

وسعت عشق من به تو هم یکیه...

پس اینو بدون از الآن و تا همیشه یکی دوستت دارم...

 



نظرات شما عزیزان:

آنجل
ساعت16:29---8 تير 1392
سلام عزيزم وبلاگ خيلي زيبايي داريد بهتون تبريك ميگم اميدوارم عشقو علاقتون هرروز بيشتر از روز قبل بشه و بمونه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس